Too ajaveebiartiklis üks positiivne ja negatiivne näide kasutatavusest veebis

 Negatiivne näide: 

Kõige suurema mitte üllatusena satub siia uuenenud TalTech koduleht, mis on võrreldes eelmise versiooniga lihtsalt kohutav. Kõige rohkem häirib uue lehe juures ebaloomulikult suur font. Samuti on leht väga laialivalguv ning selleks, et näha täielikult veebilehel olevat informatsiooni tuleb pidevalt “scrollida”. Vana ülikooli koduleht oli väga kompaktne kõik informatsioon mahtus ühele lehele ning navigeerimine väga lihtne. Uueneneud versiooniga tuleb palju rohkem teha mõttetuid klikke ning see ei ole väga hea kasutajakogemus minu arvates. Kui jätta nüüd negatiivne pool välja, siis vähemalt uue kodulehe ilme näeb väga värske ning kaasaegne välja, kuid minu jaoks on olulisem informatsiooni kerge kättesaadavus, kui veebilehe disain. TalTechi koduleht uuenes suhteliselt hiljuti, seega jääb loota ehk uute täiendustega muutub see kasutajasõbralikumaks.

Positiivne näide:

Väga meeldiva kogemuse jätab Apple.com veebileht, mis väga lihtsalt ning arusaadavalt üles ehitatud. Kõik tooted on ilusti välja toodud esilehele ning nende peale klikkides avaneb väga ilus animeeritud leht, mis kirjeldab põhimõtteliselt kogu toote funktsionaalsuse. Tänu hästi läbimõeldud veebilehele tekitab see tahtmist kohe midagi osta, vähemalt minus selline tunne tekib. Apple veebileht on väga tasakaalus. Ta ei sisalda liialt palju ega vähe informatsiooni ehk väga nii öelda Apple stiilis tehtud. Apple number üks prioriteet on “customer satisfaction” ning see veebileht väga hästi kajastab seda. 

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Juhitüübid

Analüüsi ajaveebiartiklis üht tarkvara arendus- ja üht ärimudelit mõne konkreetse projekti näitel

Suured läbikukkumised